پایگاه خبری تحلیلی امید آذربایجان

وحید جلال زاده: خود را سرباز بدهکار انقلاب و رهبری می دانم

وحید جلال زاده: خود را سرباز بدهکار انقلاب و رهبری می دانم دکتر وحید جلال زاده، کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ارومیه با انتشار بیانیه ای از حضور حماسی مردم در انتخابات ٧ اسفن

جلال زاده,انقلاب,وحید جلال زاده,انتخابات,دکتر وحید جلال زاده,

کد مطلب: 62
وحید جلال زاده: خود را سرباز بدهکار انقلاب و رهبری می دانم
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 13:40
وحید جلال زاده: خود را سرباز بدهکار انقلاب و رهبری می دانم

وحید جلال زاده: خود را سرباز بدهکار انقلاب و رهبری می دانم

دکتر وحید جلال زاده، کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ارومیه با انتشار بیانیه ای از حضور حماسی مردم در انتخابات ٧ اسفند قدردانی کرد. متن این بیانیه به این شرح است:

 

بسمه تعالی

خدايا! درود بر محمد و آل او فرست و دل مرا به تقدير خود خوش كن و سينه مرا تنگ مگردان تا به حكم تو راضى باشم و يقين مرا محكمتر كن تا اقرار كنم كه قضاى تو جز به حكمت جارى نمی شود و بر آنچه به من عطا نكرده ‏ای تو را بيشتر سپاس گويم از آنچه به من ارزانى داشته ‏اى.(صحیفه سجادیه ؛ دعای ٣۵)

 

مردم ایران در آستانه دهه چهارم عمر مبارک انقلاب اسلامی بار دیگر صحنه ای شور آفرین خلق کرد و بزرگترین سرمایه اجتماعی نظام که همانا اعتماد مردم به جمهوری اسلامی است را در روز جمعه هفتم اسفند به نمایش گذاشت.

 

اینک جهانیان شاهد اوج همبستگی سیاسی و چسبندگی اجتماعی مردم در درون جامعه ایرانی هستند و در این بین مقام معظم رهبری با ارائه رهنمودهای عالمانه و هوشمندانه خویش مسیر انتخاب اصلح را هموار نمودند و مردم با بصیرت ندای معظم له را برای حضور در صحنه انتخابات لبیک گفتند.

 

در اینجا بر خود لازم می دانم از همشهری های عزیزم که عاشقانه برای حفظ کیان نظام مقدس اسلامی به پای صندوق های رای آمده و به تکلیف ملی و مذهبی خود عمل نمودند تشکر نمایم به ویژه از کسانی که اینجانب را لایق اعتماد خود شناخته و با رای خود مرا مورد تفقد قرار دادند و در راهی که برگزیده ام یاری رساندند صمیمانه قدردانی می نمایم.

 

همه بدانند وحید جلال زاده خود را سرباز بدهکار انقلاب و رهبری می داند و فرزند کوچک آذربایجان است. با بینه شرعی پای در این عرصه گذاشته و خرسند از ادای وظیفه است.

 

حقیر از ابتداء ورود به صحنه انتخابات قصد تبلیغ نظام جمهوری اسلامی و حرکت در مسیر امام و شهدا و رهبری را داشتم که بحمدالله این مقصود حاصل گردید که خداوند را به خاطر این فرصت بی نظیر شاکرم.

 

با صراحت و شجاعت اعلام می دارم که همچنان برای تحکیم و تقویت جبهه انقلاب اسلامی تلاش خواهم کرد و این تازه اول راه است و سرمایه گرانسنگی را که از خیل عناصر انقلابی شهر در طول این چند ماه به جمع دوستان خود افزودم قدر دانسته و در حفظ آنها خواهم کوشید و دست همه آنانی که ما را دراین راه کمک خواهند کرد به گرمی می فشارم.

 

جا دارد از همه عوامل و دست اندرکاران امر انتخابات اعم از اجراء و نظارت و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی که برای برگزاری این رخداد ملی تلاش کردند تشکر نمایم.

 

من انقلابی ام

وحید جلال زاده


برچسب ها : , , , , ,
کد امنیتی رفرش
عنوان
logo-samandehi
چندرسانه ای