پایگاه خبری تحلیلی امید آذربایجان

ارائه اینترنت رایگان از اقدامات ویژه مسافربری در آذربایجان غربی

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی اعلام کرد: ارائه اینترنت رایگان از اقدامات ویژه مسافربری در آذربایجان غربی اخبار ارومیه/عبدالحسین علی‌اکبری با اشاره به عملکرد بخش حمل و نقل مس

حمل و نقل,پایانه ها,آذربایجان غربی,عبدالحسین علی اکبری,اخبار ارومیه,

کد مطلب: 53
ارائه اینترنت رایگان از اقدامات ویژه مسافربری در آذربایجان غربی
تاریخ انتشار : سه شنبه 04 اسفند 1394 ساعت 12:34
ارائه اینترنت رایگان از اقدامات ویژه مسافربری در آذربایجان غربی

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی اعلام کرد:

ارائه اینترنت رایگان از اقدامات ویژه مسافربری در آذربایجان غربی

اخبار ارومیه/عبدالحسین علی‌اکبری با اشاره به عملکرد بخش حمل و نقل مسافر در سال ٩٤، اظهار داشت: تلاش در افزایش سرویس‌های VIP در مسیرهای زیر ٣٠٠ کیلومتر و افزایش سطح خدمات جهت ارائه به مسافرین از جمله ارائه اینترنت رایگان را می توان از مهمترین اقدامات انجام شده این اداره کل دانست.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «امید آذربایجان»، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی با بیان اینکه شش شرکت اقدام به ارائه اینترنت رایگان به مسافران کرده اند، ادامه داد: گسترش خدمات فروش اینترنتی و خارج از پایانه بلیط شرکت‌ها و موسسات مسافربری و تعمیم آن به سایر شهرستان‌ها صورت گرفته است.

 

علی‌اکبری از افزایش تعداد اتوبوس‌های ویژه به حدود ٩٢ درصد از کل ناوگان اتوبوس خبر داد و یادآور شد: بازدیدهای کلی از ناوگان حمل و نقل مسافربری به صورت هفتگی از مرکز استان و هر دو روز یک بار توسط نمایندگان مستقر در ترمینال افزایش یافته است.

 

وی به پایانه مرزی سرو اشاره کرد و ادامه داد: عملیات ایجاد معبر دوم شامل محوطه‌سازی و استقرار کانکس‌های کنترل گذرنامه، گمرک و مرزبانی جهت روان سازی تردد در پایانه مرزی سرو اتمام یافته و هزینه انجام شده در این راستا ٣ میلیارد و ۵٠٠ میلیون ریال برآورد شده است.

 

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی ادامه داد: انتخاب مشاور جهت انجام مطالعات فاز دوم طرح جامع مشتمل بر طراحی سالن مسافری، تکمیل محوطه‌سازی، کوریدور پیاده مسافری، ساختمان‌های جنبی و ... از دیگر اقدامات در پایانه مرزی سرو محسوب می‌شود.

 

علی‌اکبری به اقدامات انجام شده در پایانه مرزی پلدشت اشاره کرد و یادآور شد: فاز یک طرح جامع پایانه مرزی پلدشت با اعتباری بالغ بر ٢۵٠ میلیارد ریال مشتمل بر ساختمان مسافری، ساختمان تجاری، محوطه‌سازی، احداث سردرب و سرویس بهداشتی، دیوارکشی و اجرای تاسیسات زیربنایی و ... احداث شده است.

 

وی با بیان اینکه فاز یک طرح جامع پایانه مرزی پلدشت آماده افتتاح بوده، یادآور شد: عملیات فاز ٢ تکمیل محوطه‌سازی و کارهای باقیمانده پایانه مرزی پلدشت شامل تکمیل کف سازی محوطه، تکمیل بتن پلاک، درب‌های ریلی، تابلوها و کارهای صفر مرزی مشتمل بر سنگ چینی شیروانی خاکی جاده و ... در مهر ماه سال جاری با اعتباری بالغ بر ٧٧ میلیارد ریال آغاز شده است.

 

علی‌اکبری با اشاره به اقدامات انجام شده در پایانه مرزی رازی، اعلام کرد: پیگیری تملک ١٣.۵ هکتار زمین، پیگیری طرح جامع و انتخاب مشاور طرح جامع جهت انجام مطالعات فاز یک و دو طرح جامع و احداث سالن‌های تجاری، مسافری و پارکینگ‌های مربوطه از جمله اقدامات این اداره کل است.


برچسب ها : , , , , ,
کد امنیتی رفرش
شهروند
لابد میخوان بکشن رو قیمت کرایه از الان زمینه سازی میکنن
بعدن نگیم چرا کرایه ها گرون شد؟ چون آخه تو اتوبوس اینترنت قطع شده داریم
1394/12/04 - 16:10
وبگرد
اینترنت رایگان! اونم تو اوتوبوس!!
خدا شفاشون بده بابا! ما تو خونه اینترنت مون تق و لقه اینا از اینترنت رایگان اونم تو اتوبوس میگن
1394/12/04 - 15:27
عنوان
logo-samandehi
چندرسانه ای