پایگاه خبری تحلیلی امید آذربایجان

افزایش ١٤ درصدی اسناد مالکیت صادره استان در ١٠ ماهه سال جاری

مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی: افزایش ١٤ درصدی اسناد مالکیت صادره استان در ١٠ ماهه سال جاری اخبار ارومیه/امیر جوان کیا مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی از تنظیم و ثبت ٦۵ هزار و ٢٤ س

ثبت اسناد و املاک,آذربایجان غربی,جوان کیا,ثبت,املاک,ارومیه,

کد مطلب: 37
افزایش ١٤ درصدی اسناد مالکیت صادره استان در ١٠ ماهه سال جاری
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 17:06
افزایش ١٤ درصدی اسناد مالکیت صادره استان در ١٠ ماهه سال جاری

مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی:

افزایش ١٤ درصدی اسناد مالکیت صادره استان در ١٠ ماهه سال جاری

اخبار ارومیه/امیر جوان کیا مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی از تنظیم و ثبت ٦۵ هزار و ٢٤ سند مالکیت در دفاتر املاک استان در ١٠ ماهه سال جاری خبر داد.

 

امیر جوان کیا مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی با اشاره به تنظیم و ثبت ٦۵ هزار و ٢٤ سند مالکیت در دفاتر املاک استان در ١٠ ماهه سال جاری که نشان از افزایش ١٤.٣ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل دارد را حاکی از تلاش بی وقفه همکاران ثبت استان در جهت استیفای حقوق مردم در معاملات دانست.

 

وی افزود: همچنین در طی این مدت ٩ هزار و ٨٩٧ سند نیز در راستای اجرای قانون تعیین تکلیف صادر شده است که نسبت به مدت مشابه در سال ٩٣ افزایش ٨۵ درصدی داشته است.

 

مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی تصریح کرد: مطالبات بانک ها نیز طی ١٠ ماهه امسال ١٠٨ درصد رشد داشته است.

 

جوان کیا با اشاره به نقش حساس ثبت اسناد و املاک در جهت حفظ و تأمین امنیت مالی و روانی جامعه و جلوگیری از تعدّی به حقوق مردم، به وظیفه خطیر سران دفاتر در جهت تأمین این امر مهم اشاره و بر ضرورت انسجام و همدلی این صنف تأکید نمود.

 

وی ابراز امیدواری کرد: سردفتران استان با انسجام و پویایی لازم و با تعامل بیش از پیش با این اداره کل و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، جهت ارتقاء هرچه بیشتر کمی و کیفی فعالیت های این مجموعه گام بردارند.


برچسب ها : , , , , , ,
کد امنیتی رفرش
اسماعیل ابراهیمی
باسلام و دست مریضاد به تمامی همکاران پرتلاشم، اطلاع رسانی دقیق و به موقع و همچنین چیدمان خوب خبرهایشان. از ویژگیهای بارز این پایگاه خبری.
1394/12/01 - 22:44
عنوان
logo-samandehi
چندرسانه ای