پایگاه خبری تحلیلی امید آذربایجان

رتبه اول آذربایجان غربی در برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی

رییس پلیس فتای استان خبر داد: رتبه اول آذربایجان غربی در برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی رییس پلیس فتای آذربایجان غربی از رتبه نخست آذربایجان غربی در برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی خبر

کوره بلاغی,پلیس فتا,آذربایجان غربی,برداشت غیرمجاز,بانک,اخبار ارومیه,

کد مطلب: 65
رتبه اول آذربایجان غربی در برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 14:23
رتبه اول آذربایجان غربی در برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی

رییس پلیس فتای استان خبر داد:

رتبه اول آذربایجان غربی در برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی

رییس پلیس فتای آذربایجان غربی از رتبه نخست آذربایجان غربی در برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی خبر داد.

 

سرهنگ حسن کوره بلاغی در گفتگویی خبری از رتبه نخست آذربایجان غربی در برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی خبر داد و اظهار داشت: در این خصوص رو به کاهش هستیم.

 

وی با اشاره به وجود برخی پدیده‌های نوظهور در فضای مجازی، تصریح کرد: سایت‌های فعالی در استان وجود داشتند که در زمینه تجهیزات کامپیوتری و قطعات کامپیوتر در فضای مجازی فعالیت غیر قانونی انجام می‌دادند.

 

رییس پلیس فتای آذربایجان غربی با بیان اینکه در این خصوص افراد دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: این افراد پس از دستگیری و در بازجویی‌های به عمل آمده، به 141 فقره جرم در این زمینه اعتراف کردند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه در این خصوص شکایت کاربرانی که شاکی بودند نیز مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: وجه دریافت شده از کاربران فضای مجازی توسط این افراد به افراد مال باخته استرداد داده شد.

 

کوره بلاغی در ادامه با تاکید بر توجه هر چه بیشتر کاربران اینترنتی، اعلام کرد: کاربران اینترنتی باید نسبت به هشدارهای پلیس در فضای مجازی آگاه بوده و به فرد و یا افراد ناشناس اعتماد نکنند.

 

رییس پلیس فتای آذربایجان غربی با بیان اینکه 47 درصد برداشت‌های غیرمجاز از حساب افراد به دلیل خطای انسانی است، اظهار داشت: در این خصوص شاهد اعتماد بیش از حد کاربران به افراد در فضای مجازی هستیم.

 

منبع: فارس


برچسب ها : , , , , , ,
کد امنیتی رفرش
عنوان
logo-samandehi
چندرسانه ای