پایگاه خبری تحلیلی امید آذربایجان

تشییع با شکوه شهدای مدافع حرم استان توسط مردم ولایت‌مدار ارومیه

تشییع با شکوه شهدای مدافع حرم استان توسط مردم ولایت‌مدار ارومیه پیکر پاک و مطهر شهیدان «مصطفی قاسم‌پور» و «اسماعیل شجاعی» از شهدای مدافع حرم اهل آذربایجان غربی امروز

مدافع حرم,ارومیه,تشییع شهدای مدافع حرم,آذربایجان غربی,اخبار ارومیه,شهید مصطفی قاسم‌پور,شهید اسماعیل شجاعی,اخبار بوکان,

کد مطلب: 19
تشییع با شکوه شهدای مدافع حرم استان توسط مردم ولایت‌مدار ارومیه
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 17:23
تشییع با شکوه شهدای مدافع حرم استان توسط مردم ولایت‌مدار ارومیه

تشییع با شکوه شهدای مدافع حرم استان توسط مردم ولایت‌مدار ارومیه

پیکر پاک و مطهر شهیدان «مصطفی قاسم‌پور» و «اسماعیل شجاعی» از شهدای مدافع حرم اهل آذربایجان غربی امروز با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار در ارومیه تشییع شد.

این مراسم با حضور قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، استاندار آذربایجان غربی، مسئولان لشکری و کشوری و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم قدر شناس و ولایت‌مدار ارومیه از میدان انقلاب تا میدان امام حسین(ع) این شهر در مسیر خیابان امام خمینی(ره) بر دوش مردم قدرشناس و هم رزمانشان تشییع شد.


شهید مصطفی قاسم‌پور از شهدای مدافع حرم و از شهروندان پر افتخار ارومیه‌ای بود که از ماه‌ها پیش در جبهه‌های مبارزه با گروهک داعش در سوریه حضور داشت و سه روز قبل به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

شهید اسماعیل شجاعی نیز یکی دیگر از شهدای مدافع حرم بود که امروز تشییع شد. وی نخستین شهید مدافع حرم اهل سنت آذربایجان غربی است.

شهید اسماعیل شجاعی اهل روستای نوبار شهرستان بوکان می باشد که سال گذشته برای مبارزه با گروهک تروریستی داعش در کنار سایر رزمندگان اسلام به دفاع از حرم اعزام شده بود که این فرزند غیور اسلام نیز سه روز پیش همزمان با همرزم هم استانی‌اش به شهادت رسید.

بعد از ظهر امروز آیین استقبال و تشییع شهید اسماعیل شجاعی اولین شهید مدافع اهل‌سنت استان آذربایجان غربی از مقابل ورزشگاه وحدت بوکان برگزار می‌شود.


برچسب ها : , , , , , , , ,
کد امنیتی رفرش
عنوان
logo-samandehi
چندرسانه ای