پایگاه خبری تحلیلی امید آذربایجان

ویژه برنامه‌های محرم و صفر با کیفیت برگزار شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: باید بستر مناسب برای حضور بی دغدغه زائرین و همچنین تدارک لازم جهت برگزاری با کیفیت ویژه برنامه‌های سازمان در محرم و صفر بعمل آید.   به گزارش

محرم,اوقاف و امور خیریه,حجت الاسلام جوانبخت,مدیر کل اوقاف,آذربایجان غربی,

کد مطلب: 114
ویژه برنامه‌های محرم و صفر با کیفیت برگزار شود
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1395 ساعت 18:08
ویژه برنامه‌های محرم و صفر با کیفیت برگزار شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: باید بستر مناسب برای حضور بی دغدغه زائرین و همچنین تدارک لازم جهت برگزاری با کیفیت ویژه برنامه‌های سازمان در محرم و صفر بعمل آید.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی امید آذربایجان، ستاد هماهنگی استانی سوگواره بصیرت عاشورایی با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه، معاونین و رؤسای ستادی، رؤسای ادارات و کارشناسان فرهنگی شهرستان‌ها برگزار شد.

 

حجت الاسلام جوانبخت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم حضرت زینب(س) اظهار کرد: محرم یک آمادگی می‌خواهد ما هم باید دلهایمان را آماده کنیم تا حسین(ع) نقش زیبایی به دلهایمان بزند و محرم نیز حال و هوای خوبی به ما بدهد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امامزادگان و بقاع متبرکه استان در این ایام پذیرای عزاداران ابا عبدا... الحسین(ع) در قالب ویژه برنامه سوگواره عاشوایی می باشند گفت: باید بستر مناسب برای حضور بی دغدغه زائرین و همچنین تدارک لازم جهت برگزاری با کیفیت ویژه برنامه های سازمان در محرم و صفر به عمل آید.

 

وی بر اجرای هدفمند و برنامه محور بودن طرح بصیرت عاشورایی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان تأکید کرد و افزود: طرح سوگواره عاشورایی یکی از شاخص ترین طرح های سازمان اوقاف به شمار می رود و تعداد زیادی از نیات موقوفات استان آذربایجان غربی مربوط، در این ماه اجرا می‌گردد.

 

جوانبخت با اشاره به اینکه باید در اجرای نیت واقف در ماه محرم دقت بیشتری به عمل آید تا کوچکترین انحرافی در آن ایجاد نشود بیان داشت: در ماه محرم نباید تنها به اجرای نیت واقف و اطعام دهی بسنده کرد بلکه باید معارف حسینی در جامعه انتقال داده شود.


برچسب ها : , , , , ,
کد امنیتی رفرش
عنوان
logo-samandehi
چندرسانه ای